17 Mart 2009 Salı

İkizler









Eşimin ablasının kızları.. Çok şekerler dimi.. Bizim bütün aile bu kızların hastası. Damla ve Nehir.
Her çoçuk şirin ve tatlıdır, her çocuk sevilir ama bunlarda farklı bir enerji var sanki. Herşeyden önce zekaları hayran bırakıyor insanı. Henüz 2,5 yaşındalar ama maaşallah bilmedikleri şey yok. Allah nazardan saklasın.

Hiç yorum yok: