İçindekiler:
2 su bardağı süt
2 çay bardağı şeker
2 yumurta sarısı (yumurtalar büyükse 1 tanede olur)
2 çorba kaşığı un
1 paket labne peyniri
1 paket vanilya
1 paket pastaban
1 paket nescafe (üçübirarada)
Yapılışı:
Süt,şeker,yumurta,ve unu bir tencerede orta ateşte krema kıvamına gelecek kadar pişiriyoruz. Göz göz olunca vanilyayı ekliyoruz. 1-2 dakika daha karıştırdıktan sonra koyu kıvam halinde ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz. Bu arada bir su bardağına nescafemizi hazırlıyoruz. Soğuyan kremanın içine labne peyniri katıp blender ile iyice karıştırıyoruz. Hazırladığımız nescafeyle pastabanlarımızın önce alt kısmını ıslatıyoruz. Kremanın yarısını üzerine döşüyoruz. Daha sonra diğer pastabanımızıda üzerine koyup ıslattıktan sonra kalan kremamızıda yayıyoruz. En üste küçük bir süzgeç yardımıyla kakao serpiştirip 1-2 saat dolapta bekletiyoruz. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder